Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 11 stycznia 2017

zimowy czas - art journal na styczniowe wyzwanie Sisterhood of Crafters

Cześć, 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój kolejny wpis do Art Journal.

Spodobała mi się ta forma pracy, tylko dlaczego mam tak mało czasu na taką twórczość.

Wyzwanie pod hasłem: Świętujemy styczeń. 

Poniżej znajdziecie hasła, które Wam pomogą w przygotowaniu prac.














Zapraszam Was serdecznie do udziału w wyzwaniu.

Wyzwania:

1. Mixed Media & Art


do 14.01

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Gorgeous journal pages Agata, and such a sweet photo too!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW this is just gorgeous Agata! Love your sweet photo and you've showcased it just PERFECTLY! You are so creative! Thanks for awesome inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny wpis zrobiłaś! pełen energii, zimowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Bardzo klimatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful art-journal spread!
    Thanks for playing with us at Mixed Media & Art!

    OdpowiedzUsuń
  6. It's very wonderful! Thank you for playing with blog "Mixed media & Art"!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous journal page. Love the mixed media background and the sparkly embellishments.

    OdpowiedzUsuń
  8. This is so creative! A really great project!
    Thank you for joining as at Mixed Media & Art!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne tło i piękne detale! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Mixed media & Art :)

    OdpowiedzUsuń