Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 26 stycznia 2017

wyzwanie na blogu Sisterhood of Crafters - clean & simple


Cześć. 

Wczoraj ruszyło kolejne wyzwanie na blogu The Sisterhood of Crafters 


Ciężki to dla mnie temat, bo zawsze mam wrażenie, że kartka jest goła. 

No ale musiałam się zmierzyć z tym wyzwaniem.

Oto moja propozycja:




Grafika jest autorstwa Iwony Chwałko.



Zapraszam serdecznie do udziału w wyzwaniu.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Oh Agata ... this is just adorable!! What a fabulous creation!

    OdpowiedzUsuń
  2. Adorable image and card; love the doodled frame.

    OdpowiedzUsuń