Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 1 stycznia 2017

Nowe wyzwanie zimowe Crafty Moly


Cześć.

Jak się macie w Nowym 2017 Roku?

Wiele planów, postanowień? 

Ja nie robię postanowień, ale wyznaczam sobie cele do osiągnięcia

(a może to to samo tylko inaczej skonstruowane zdanie?). 

Nie wiem jak to jest, ale już kilka celi mam wypisanych.

Na blogu Crafty Moly ruszyło nowe wyzwanie

Tym razem ma być zimowo. 

U mnie jeszcze tematyka świąteczna, ale w zimowych kolorach.

Jest i zimny błękit, i biel, i srebro. 






Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione słowo.

Zapraszam do udziału w wyzwaniu Crafty Moly.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz