Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 21 listopada 2016

idą święta, pada, pada śnieg...

Cześć.

Wiadomo, zbliża się czas świąt Bożego Narodzenia i takie kartki będą 

teraz królować na większości blogów. Tak też jest i u mnie.

Tym razem przygotowałam kartkę ze wspaniałą tekturkę ze śnieżynką 

w okręgu z mini gwiazdkami. 

Śnieżynkę pokryłam brokatem, który bardzo fajnie się mieni. 






Tekturka ze sklepu Crafty Moly użyta w kartce:

792 Tekturka - Zimowa kolekcja - Śnieżna ramka 1 - G5

Dziękuję za uwagę i pozostawione słowo.

Pozdrawiam 

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna prostota. Z brązem i beżem świetnie wygląda ta błyszcząca śnieżynka :)

    OdpowiedzUsuń