Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 8 czerwca 2016

Najnowsze wyzwanie na blogu The Sisterhood of Crafters - summer time


Cześć. 

Na dzisiejsze wyzwanie na blogu The Sisterhood of Crafters 

pod tytułem "Summer time fun" przygotowałam LO. 

Coraz bardziej lubię ten format pracy, ale jako, że nie umiem robisz szybko i mało, 

przygotowanie LO zawsze zajmuje mi dużo czasu. 

Przedstawiam Wam moją interpretację Summer time fun. 













Tutaj znajdziecie moje inne morskie prace:



W pracy użyłam materiałów z DCWV:


Serdecznie zapraszam Was do udziału w wyzwaniu. 

Wyzwania:


Zainspirowały mnie kolory niebieskie i szare, drewno - u mnie papier, gaza, morskie dodatki. 




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo. 

Pozdrawiam






6 komentarzy:

  1. Świetne są twoje scrapy...sama radość...życzę kolejnych radosnych pomysłów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są twoje scrapy...sama radość...życzę kolejnych radosnych pomysłów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful layout and adorable little girl!! Love all the fun and creative details!
    Diane TSH DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Страничка восхитительная! Свежая, легкая и гармоничная! Спасибо от блога КСК!

    OdpowiedzUsuń
  5. Чудова морська сторіночка, з імітацією підводного світу ... і морськими жителями. Дякуємо, що творите з Art Club UA

    OdpowiedzUsuń
  6. Агато,вразила композиція сторніка (чудирнацьке морське дно з медузами та бульбашками чудово перекликається з морською піною ). Дякуємо, що надихаєтесь завданням Арт Клубу ♥

    OdpowiedzUsuń