Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 3 grudnia 2015

DCWV grudniowe wyzwanie Stack-a-holick challenge i kurs na ażurową ozdobę


Zrobiłam kartkę na wyzwanie DCWV - Stack-a-Holick december wg mapki.

Oto moja propozycja.


A tutaj krótki kurs - krok po kroku - jak przygotować ażurową ozdobę.

Przygotowane materiały: klej, wycięte wzory, brokat.


1. Aplikuję klej na ażurowy wzór.


2. Posypuję brokatem. Nadmiar brokatu delikatnie strząsnąć. 



3. Nakleić na ażurowy wzór wycięte kółka. 


I tak ażurowa ozdoba gotowa. 




















Tutaj jest mapka do której powstała kartka:




Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo 

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. ażurowa ozdoba super- nie wiem, czy mam coś, co mogłoby posłużyć do zrobienia takiego wzorku, bo bardzo mi się ten pomysł podoba! Adziumar- co to za brokat? A kolorki cudne....Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń