Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 26 października 2015

Artistic Inspiration Challenge 143

Witam Was bardzo serdecznie. 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę urodzinową dla dziewczynki

ze świetną  grafiką od Art by Miran, która sponsoruje 

najnowsze wyzwanie na blogu Artistic Inspirations

Grafikę pokolorowałam kredkami wodnymi i maznęłam pędzelkiem wodnym, 

aby kolor zrobił się jednolity. To samo z gwiazdkami. 






Żeby nie było zbyt landrynkowo, różowo, papier też pociągnęłam kredką wodną, 

którą rozmyłam pędzelkiem wodnym


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo. 

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. prześliczna i te niesamowite oczyska ... kolory ... Cacuszko

    OdpowiedzUsuń
  2. Too cute! Thanks for joining us at our challenge at UYS!

    Majo - DT ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super beautiful card! I love your colouring and how you added more of the dimensional stars around! Thank you for joining us at TTCRD this week!
    Kamila DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Super cute card. So pretty. Thanks for joining in the fun over at UYS hugs DT Shirl

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a wonderful card...Love the layering! Thank your for linking up on our last week's Challenge. Please join us again this week at 613 Avenue Create. Have a blessed day!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń