Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 12 czerwca 2015

sisterhood of crafters challenge - goin' buggy


Oj, ale jestem spóźniona w publikacji mojej nowej pracy na wyzwanie na blogu

Sisterhood of Crafters - tematem wyzwania jest owad na pierwszym planie.

U mnie stemple + embossing = praca poniżej. 






Serdecznie zapraszam Was do udziału w tym wyzwaniu.

Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. ha ha- świetne! taki stempel-dmuchawiec to mi się marzy.... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a beautiful card. Love the embossed background. It really makes the stamped images stand out.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card...very pretty background..so soft and pretty!
    Diane TSH DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful card...very pretty background..so soft and pretty!
    Diane TSH DT

    OdpowiedzUsuń