Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

kwiaty własnej roboty dla DCWV


Jak powstawały kwiaty z nowej kolekcji DCWV Diy Paper Stack FLOWERS.

Nic nowego ani odkrywczego tutaj nie będzie. Raczej zwykła relacja z procesu stworzenia. 

Wycięłam różne wzory wykrojnikami.


Następnie nadałam nieco kształtu dłutkiem i posklejałam.



Tak wyglądają 2 zestawy z różnych kolorów papierów.




A tutaj kilka prac do których wykorzystałam zrobione kwiatki.




Dziękuję Wam bardzo za uwagę, odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kwiatuszki, ślicznie Ci wyszły. Jakie to wykrojniki-chodzi mi o róże żółte i te obok nich, mniejsze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te kwiatuszki, tylko bez wykrojnika i maszynki- kicha! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliiiczne! Mi się to nijak nie udaje.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ...piękne prace tworzysz bardzo mi miło że będziemy razem tworzyć w Dt :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponująca produkcja kwiatowa :) a prace z ich wykorzystaniem super, zwłaszcza wianuszek

    OdpowiedzUsuń