Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 17 grudnia 2014

przedszkolaki robią kartki DCWV


Hej. Dzisiaj nietypowo, bo nie ja robiłam te kartki tylko dzieciaczki - 5-cio latki

z grupy mojej córki z przedszkola nr 8 w Koszalinie - w ramach niespodzianki na święta dla rodziców.

W zeszłą środę spędziłam 2 godziny w przedszkolu na przygotowywaniu elementów do kartek

świątecznych - czytaj wycinanie gwiazdek, kółek i tym podobnych.

W domu przygotowałam bazy z kolorowych papierów z kolekcji DCWV - Christmas & Winter 180 Stack.

Oto jakie kartki powstały w jakieś 30-40 min.

Nie dość, że piękne to w jakim czasie?!


Niczego dzieciom nie narzucałam, powiedziałam tylko jak wyglądać może kartka, 

co można wykorzystać do dekoracji i proszę - jaki efekt.


Co prawda nie zdążyłam zareagować i dzieci szybciej przykleiły swoje wytwory do bazy - 

z czego wyszło, że niektóre kartki otwierają się nietypowo. :)






Kartka z prawej strony została zrobiona przez chłopca. No nie wiem jak Wy, ale mi szczęka opadła. 

Tak wiele i szybko się działo, że nie zdążyłam dzieciom powiedzieć, że mogą naklejać jeden element 

na drugi, aby tworzyć warstwy - ale jak widać niektóre dzieciaki same na to wpadły.





Niezła mieszanka wybuchowa wyszła na niektórych kartkach - święta połączone z karnawałem 

(mam na myśli piórka, które mi się skojarzyły z karnawałem).






Wspaniała różnorodność kolorów, kompozycji i pomysłowości. Jedne prace bogate, brokatowe,

inne proste, stonowane i  z minimalną ilością elementów - wszystkie wspaniałe.

W produkcji kartek brało udział 24 dzieci - wszystkie były bardzo zaaferowane i wspaniale

przebiegł proces twórczy w miłej atmosferze i w wielkim skupieniu.

Wspaniała przygoda.

Pozdrawiam całą grupę przedszkolaków.

A Wam bardzo dziękuję za uwagę i dotrwanie do końca tego jakże długiego postu jak na mnie.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Wspaniałe te karteczki Świetny pomysł! Niektórekarteczki- naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń