Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Grudniownik DCWV

A znalazłam chwilę (jak się potem okazało nie taką krótką, bo trochę mi zeszło)

na zrobienie grudniownika w tym roku.

Nie chciałam, aby był przeładowany elementami, tylko taki lekki.

Wykorzystałam papiery z zestawu Christmas & Winter Cardstock Stack



Wspaniale przydał mi się arakusz papieru DCWV z serii Winter in the Woods Stack,

z tagami na każdy dzień.


Błyszczące papiery Holiday Glitzy Glitter Stack.





Tu papier z napisami HoHoHo z kolekcji Candy Cane Lane Stack.
















Dużo tych zdjęć do oglądania.

Wyzwania:

1. Kafe Scrapo Mama

http://kafescrapomama.blogspot.ie/2014/12/blog-post_7.html#more
do 14.01

2. Raznocwetny Mir

http://raznocvetnymir.blogspot.ru/2014/11/5.html
do 16.12

Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Super pomysł!Oj, maszyna chyba w dużym ruchu była!

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful album! thank you for playing along with us at Colorful World!

    OdpowiedzUsuń