Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 30 kwietnia 2014

Cardabilities #98

Zapraszam Was do kolejnej zabawy z mapką na Cardabilities.

Tak wygląda mapka.
http://cardabilities.blogspot.com/2014/04/sketch-98-design-team-reveal.html
A tutaj moja interpretacja.




Zapraszam Was bardzo serdecznie do udziału w wyzwaniu.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Such a pretty, bright card! It's been fun being on the DT with you this term.

    OdpowiedzUsuń
  2. Very cute Easter card! Love the bright colors

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous work! It has been such a pleasure to design with you at Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty to robisz, że nawet Twoja prosta kartka mnie zachwyca? :-) Jeśli masz ochotę, to zapraszam do mnie na candy!Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful card!
    I Love the flowers!!!
    Kissies,
    Sara

    OdpowiedzUsuń