Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 15 stycznia 2014

może być kondolencyjna


Bardzo lubię Kubusia Puchatka i kiedyś sobie wydrukowałam ten obrazek 
z myślą, aby go wykorzystać w jakiejś dziecięcej pracy.

Po głębszym namyśle i wczytaniu się w tekst, stwierdziłam, że idealnie się nadaje na kartkę kondolencyjną.

Kartki kondolencyjne to nie jest łatwy temat.

Ale jest bez napisów, więc jak kto woli.
 




Wyzwania:

1. Sketch Saturday


do 17.01

 Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Zapraszam na Candy.

2 komentarze:

  1. Dla mnie mimo wszystko pozytywna karteczka. Ciekawa, ładne kolory, fajne przeszycia.Owszem, może być kondolencyjna, jednak..ja mimo wszystko widzę w niej pozytywne barwy:).Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so sweet! Love the darling image and sentiment and great details! Thanks for joining us for Sketch Saturday this week!

    OdpowiedzUsuń