Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

sobota, 11 stycznia 2014

cudownej babci


Starałam się zrobić tą kartkę w stylu vintage. 

Nie wiem czy mi się to udało, ale jestem zadowolona z efektu końcowego. 


Napis od Jolagg.


Wykorzystałam starą koronkę, gazetę i kwiatka zrobiłam z papieru do pakowania prezentów.




Wyzwania:

1. Scrap Shop



do 19.01

2.Nasze Hobby

http://nashe-hobby.blogspot.com/2014/01/40.html

do 07.02

3. Sentimental Sundays
Make it new + sentencja

http://sentimentalsundays.blogspot.com/2014/01/challenge-188-make-it-new-alter.html

do 11.01

7 komentarzy:

  1. Ładna karteczka w pięknych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna :) bardzo fajna kolorystyka ;) i fajnie wygląda ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. this is so pretty and i love the frame :) So glad you joined us on Sentimental Sundays this week. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You have made it very vintage and great recycling of old newspapers and wrapping paper. Its beautiful. Thanks so much for joining us at Sentimental Sundays. Rachael x

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest takie delikatne dzięki koronce, pudrowej kolorystyce i tym cudnym przeszyciom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. It's really beautiful! Thank you from Nashe Hobby

    OdpowiedzUsuń