Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 16 stycznia 2014

Cardabilities #91


Następny sketch do interpretacji własnej na Cardabilities. 



Cieszę się, że tak wiele naszych polskich artystek bierze udział w naszych wyzwaniach i

zachęcam wszystkich do tej świetnej zabawy.


Tutaj moja propozycja kartki z okazji narodzin córeczki.





Dziękuję Wam za liczne odwiedziny i zapraszam do udziału w wyzwaniu.

Pozdrawiam



6 komentarzy:

  1. This is so pretty! Love the warm colors, the ribbon with the pretty flower... the net/thread embellishment looks great.

    OdpowiedzUsuń
  2. What a fun card. The baby carriage is so sweet!

    OdpowiedzUsuń
  3. Your card is beautiful! Love your colours!

    Ganna)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie radosna kartka :) świetne kolory :) podobają mi się też gwiazdki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała i stylowa! Bardzo pomysłowa! + za sizal

    OdpowiedzUsuń