Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 12 grudnia 2013

list do mikołaja

Tak mi się spodobała ta grafika, że musiałam ją użyć.

Kartka powstała do mapki na Sketch Saturday.





Wyzwania:

1. Sketch Saturday

http://sketchsaturday.blogspot.com/2013/12/week-288-marzenas-dt-week-with-7-dots.html

do 13.12

2. Galeria Rae



do 15.12

Dziękuję Wam za tak liczne odwiedziny i wspaniałe słowa, dodające chęci do działania.

Pozdrawiam wszystkich przed świątecznie.




5 komentarzy:

  1. wow, cudne są te śnieżynki i grafika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna grafika i wcale sie nie dziwie, że Ci sie spodobała. Bardzo klimatyczna, przepiękna, a te śniezynki i całość wykonania, SUPER:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna! Ciekawe zestawienie motywów i kolorów.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sketch Saturday podczas mojego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza ... dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń