Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 25 sierpnia 2013

mini album na rozruch

Witam wszystkich po długiej nieobecności.

Wracam powoli do "żywych" po przeprowadzce i urlopie.

To był pracowity czas, niestety nie miałam go wcale na scrapowanie.

Moje materiały scrapowe nadal w kartonach, czekają na meble, które mi mam nadzieję
ułatwią pracę. 

Na początek mini album dla nastolatka z jego zdjęciami.








Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny mojego bloga podczas  mojej nieobecności.

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Bardzo oryginalny!!! Super!Fajnie, że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako, że z miłą chęcią zawsze do Ciebie zaglądam i zawsze podziwiam Twoje twory to wyróżniłam Twój blog :) Jeśli masz ochotę zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń