Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 14 grudnia 2012

Szyszki w nowym ubraniu!

Taki miałam pomysł na szyszki świąteczne w tym roku.

Ozdobiłam je cekinami, przypięłam na pinezkę wstążkę, którą łatwo można 
zawiązać na gałązce choinkowej tudzież na innym przedmiocie. 






Zgłaszam te ozdoby na wyzwanie w Craft Artwork


Czasu na przygotowanie ozdób jest sporo - do północy 21ego grudnia możecie wklejać linki :) 


3 komentarze:

  1. Piękne odmiany kolorystyczne - i róż i turkus uwielbiam. Ostatnio mam też słabość do cekinów :) Super wyglądają twoje szyszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, dziękuję za wszelkie komentarze.
    Znaczy to, że ktoś zauważa moją pracę i to jest najlepszą nagrodą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń