Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 12 lipca 2013

zaproszenie do wyzwania

Ostatnie 2 tygodnie są dla mnie bardzo owocne w wyróżnienia. 
Moje prace zostały zauważone. Bardzo, ale bardzo mnie to cieszy. 

Robię kartki, bo to lubię, ale z większym zapałem zabieram się do pracy, 
jak któraś z moich kartek zostaje dobrze oceniona. 

Dzięki tej kartce zostałam zaproszona przez VOLGA SCRAP


do stworzenia kartki do mapki i zaprezentowania jej
jako "gościnny projektant" (nie jetem do końca pewna, czy dobrze to tłumaczę, ale przyjmijmy, że tak).

Co za niesamowita propozycja dla mnie. 
Tym większa, że zaproszono też scraperkę KOSCOVA - którą od jakiegoś czasu podglądam
i w skrytości podziwiam, marząc, aby kiedyś dojść do jej poziomu. 

Zajrzyjcie do niej, bo na prawdę jest co pooglądać. 

Dziękuję wszystkim, którzy mieli chęć wczytać się w te moje przechwalanie się. 

Ale prawda jest taka, że jak się otrzymuje wyróżnienie czy też wygrywa się 
jakieś wyzwanie, to taka radość człowieka rozpiera, że chce się z tym podzielić z całym światem. 

Dziękuję i pozdrawiam wszystkich.

6 komentarzy: